Czy warto się uczyć ekonomii?
Oczywiście, że warto, co może potwierdzić uczeń klasy II technikum ekonomicznego Michał Rożnowski, uczestnik projektu pn. „Ekonomia? Challenge accepted!” zorganizowanym przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Celem projektu była popularyzacja wiedzy ekonomicznej wśród młodzieży.
I etap konkursu polegał na udziale w czterech webinariach o tematyce ekonomicznej i wypełnianiu pre-testów. II etap to gra terenowa, która odbyła się 26.03.2019 w Bóbrce w Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazownictwa. Do tego etapu przeszło 60 uczniów z województwa podkarpackiego, którzy w zespołach trzyosobowych zmagali się z wyznaczonymi zadaniami. W ramach imprezy uczestnicy mogli także zwiedzić muzeum i czynną kopalnię oraz rozegrać grę planszową „Cash flow”. Czas spędzili bardzo efektywnie i wesoło, wykazując się dużym zaangażowaniem. Reprezentujący nas Michał osiągnął w grze terenowej bardzo dobry wynik, potwierdzając wysoki poziom wiedzy.
Gratulujemy!
M.J.