komunikaty

Dokumenty rekrutacyjne na I wyjazd

Dokumenty rekrutacyjne

W projekcie pt. „Zdobywamy doświadczenie zawodowe w Hiszpanii”  planowane są 3 wyjazdy po  16 osób ze wszystkich kierunków nauczanych obecnie w szkole. Rekrutacja odbędzie się w oparciu o regulamin.

Regulamin rekrutacji

Pierwsza tura wyjazdów na staże do Hiszpanii odbędzie się w lutym 2020. Osoby chętne do wzięcia udziału w projekcie mogą składać dokumentację rekrutacyjną w sekretariacie do końca sierpnia 2019.

W naborze do I tury stażów mogą wziąć udział uczniowie obecnych klas drugich i trzecich (czyli uczniowie klas trzecich i czwartych w roku szkolnym 2019/2020).

Zapraszamy zainteresowanych wyjazdem do kontaktu z koordynatorami projektu Panią Haliną Zbyrad i Urszulą Szczytyńską.

Dokumenty  potrzebne do rekrutacji:

  1. Deklaracja udziału
  2. formularz_rekrutacyjny
  3. REGULAMIN STAŻU
  4. Zakres danych 

Wszystkie powyższe dokumenty należy wydrukować i właściwie wypełnić, tzn.:

  1. Deklarację udziału –  wypełnić danymi i podpisać (uczeń i rodzic)
  2. Formularz rekrutacyjny – wypełnić danymi i podpisać (uczeń i rodzic); proszę zwrócić uwagę na ostatni punkt, dotyczący upowszechniania rezultatów i też go wypełnić (nie zostawiać pustego pola – to wpływa na punktację w postępowaniu rekrutacyjnym). Do formularza należy dopiąć spinaczem biurowym (nie zszywaczem!) lub dorzucić do koszulki na dokumenty zdjęcie legitymacyjne.
  3. Regulamin stażu – podpisać (uczeń i rodzic)
  4. Zakres danych – podpisać (uczeń i rodzic);  w 3 dokumentach, które znajdują się w tym pliku nie wpisujemy żadnych danych, tylko je czytamy i podpisujemy (uczeń i rodzic)